اسلام آوردن مستمعین قرائت قرآن عبدالباسط


عبدالباسط که يکی از برجسته ترين قاريان مصری بود در جمع های بسياری با تلاوت قرآن افرادی

را که اصلا معنای قرآن را نمی دانستند مسلمان کرد خاطرات را از زبان خودش بخوانيد:

« من به 14 ايالت از ايالات آمريكا كه در آنها مراكز مسلمين وجود داشت سفر كرده ام كه

تعداد زيادي از مسلمين در اين مراكز هستند. از تفضل خدا، در همه كشورها موفق بودم .

در لوس آنجلس 6 نفر پس از شنيدن تلاوت قرآن كريم اسلام آوردند؛ در اوگاندا 92 نفر.

در آنجا دو مجلس داشتم: در يكي 72 نفر از آنها و بقيه در مجلس دوم اسلام آوردند.

حتي يك خانم گوينده تلويزيون همراه من بود كه در آخرين روز خواست دستم را ببوسد

و من متأثر شدم ولي نپذيرفتم . او تقاضا كرد به حج برود. به اوگاندائي ها گفتم اگر اجازه بدهيد،

بگذاريد اين خانم امسال به مسافرت حج برود. پس از آن، خواست كه نامش را تغيير دهد،

من نام" آمنه" را برايش انتخاب كردم. در اين سفرها، نه تنها در كشورهاي اسلامي و

عربي مسلمين نسبت به مسائل قرائت قرآن كريم توجه نشان مي دادند؛ بلكه حتي ب

يگانگان از شنيدن قرآن لذت مي بردند و گاه اسلام مي آورند»  ... تمام موفقيتي که

نصيب من شده به حرمت آيه به آيه هاي قرآن مجيد است که صداي مرا در نظر مردم

دلنشين کرده و در اصل اين نفوذ کلام الهي است که باعث روي آوردن مردم غير مسلمان به سوي اسلام شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|- عاطفه مطلبیان -|

ϰ-†нêmê§